КЗ-2015 (2 тиждень)

Добрий день, шановні читачі мого блогу, сокурсники та тьютори!
Я - Куратор змісту!
Друга неділя мого навчання на КЗ-2015 почалася, на мою думку, з творчого завдання, описати свою діяльність у якості  куратора змісту.

Спробую це зробити ось тут:  I'm curator






Відкриті освітні ресурси та курування.

   
З терміном відкриті освітні ресурси вперше познайомилася три роки тому, коли постало питання про створення інституційного репозитарію.
       Скажу відверто, у нашому ВУЗі робота ця розпочалася ось лише зараз, тому дискутувати з цього приводу можу довго, можливо не завжди кваліфіковано, але...
       Вступ цей писала, щоб читачі зрозуміли наскільки актуальна для мене наразі дана тема)



  Мої враження від Scoop.it та rebelmouse.com

       Почну зі Scoop.it. Не хочу розписувати процедуру авторизації, адже вона досить стандартна і не складна.
       Перше враження: сервіс більш цікавий і функціональний в порівнянні з Paper.li.
Докладніше тут: Scoop.it та rebelmouse.com




Аналіз роботи на другому тижні
Хочу поділитися своїми враженнями про роботу на другому тижні навчання. 
Найважливішою для мене темою, звичайно, були відкриті освітні ресурси. І якщо з цим терміном я вже була знайома, та й самі ресурси вже використовувала на практиці раніше, то справжнім відкриттям були Ліцензії Creative Commons. 
Питання авторського права у нашому ВУЗі, як напевно і в інших, дуже гостра проблема. Часто зустрічаємося з небажанням та нерозумінням викладачів стосовно надання відкритого доступу до їх напрацювань, навіть при організації дистанційної освіти, що вже говорити про репозитарій. Мабуть ще діють старі стереотипи, не всі розуміють, що майбутнє за відкритими архівами, за необмеженим доступом до навчання. Вважаю, що типові положення таких ліцензій можуть допомогти у вирішенні даного питання.
Вкотре скористалася пошуком в Google Академіятепер вже по своїй темі курування. Знайшла потрібну інформацію, поділилася нею у Твітеррі, але не можу сказати, що даний твіт є популярним. Все ж цей ресурс має більш науковий напрямок, такі статті більш цікаві людям, які займаються, в моєму випадку темою педагогіки, науково. За моєю ж темою курування більше доступних джерел знайшла за допомою таких, доречі для мене нових сервісів, як Scoop.it та rebelmouse.com.  Важаю, що завдяки цікавим твітам з цих агрегаторів соц.мереж отримала ще 5 читачів свого Твіттеру 
Детально знайомство з цими ресурсами описала у своєму блозі вище.
Доречі, стосовно наданої можливості протестувати в дії Антиплагіатну інтернет-систему StrikePlagiarism. Скористалася нею і протестувала для експерименту два документи. Перший - моя стаття-звіт про роботу з відкритими освітніми ресурсами, другий – типове положення про інституційний репозитарій, відкореговане під свій ВУЗ. Що можу сказати, система працює, адже у типовому положення співпадінь було майже 85%, моя ж стаття 10% співпадінь, мабуть за рахунок уніфікованих назв. Досить цікава процедура. Файли-звіти, отримані від системи, завантажую на форум для перегляду, скріни тут!
Типове положення

Моя стаття

Загалом, як теж вже писала, навчальна програма другого тижня надагувала марафон, такий собі оглядовий забіг. Потрібно більше часу для вивчення усіх можливостей і таких "онлайн-видавничих платформ" як Scoop.it та rebelmouse, а відкриті ресурси це взагалі окрема тема. І хоча одним із першочергових завдань було описати себе у якості Куратора змісту теоретично, гадаю до практики ще дуже далеко 
І взагалі, як виявилося, це досить складна працяяка потребує і розумових здібностейі затрат часута і фізичних затрат теж! 
Отже наснаги всім нам, оскільки це ж ще тільки квіточки!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий