КЗ-2015 (4 тиждень )

Навчання продовжується! ☺


Добрий день, шановні читачі мого блогу! 

       Продовжую ділитися своїми враження від курсу "Куратор змісту-2015". 
Сьогодні був вебінар №4, четвертий тиждень навчання. Після перегляду та прослуховування матеріалів, чесно скажу, була вражена обізнаністю та "крутізною" бібліографів НТУ ХПІ, це ж треба так маніпулювати такими "кракозябрами у назвах", невже і я так зможу, не знаю, але дуже хочу, тому розпочну роботу! 




       Отже, створила аккаунт DIIGO. 

      Не одразу вийшло приєднатися до групи ukr_content_curator, група виявилася закритою і я деякий час очікувала підтвердження для приєднання. Отримавши його, відразу ж спробувала поділитися посиланням на сторінку з теоретичним матеріалом тижня, можливо підійшла до завдання дуже буквально, але чомусь подумала, що таким чином тьютори змушують нас читати теорію. ☺ 
      Використала тег qr8-15, змінила рік на 15), наразі на "Діго" моє посилання з таким хештегом єдине). Нажаль потрапити за цим посиланням зможуть лише зареєстровані на курсах користувачі, ресурс видав ось таку зовнішню адресу посилання  https://diigo.com/083tx0 
       Загалом про ресурс враження залишилось позитивне, цікаво було поекспериментувати, але це не моє, не думаю, що буду використовувати, хоча хто знає. 
Доречі, для наглядності профіль на "Діго"



Наукометричні дослідження, 
управління бібліографією.


    Навколо цього завдання колами ходила вже пару днів, вирішила все ж з чогось почати, як кажуть "очі бояться, а руки роблять")
    Докладніше про свої "страхи" ось тут

    Враження від проробленої роботи!!!
    
    З DIIGO особливих складнощів не виникло, сервіс доступний для розуміння. Але у мене про себе особливого захоплення не залишив. Не вразив, можна сказати☺, хоча ресурс корисний.
    А от ENDNOTE!!! Тут вже вражень та вражень. От чомусь не піддавався він моєму сприйняттю з першого разу, та навіть з другого, хоча зараз, вже розібравшись що до чого, здається нема там нічого і складного.
  Доречі розмовляла з дівчатами, які закінчили КЗ-14, вони цей ENDNOTE до сих пір згадують зі страхом))) 
    Загалом інтерфейс цікавий, бібліографам у сфері такого активного розвитку відкритих ресурсів та массової онлайн архівації інформації, вважаю, досить потрібний.
Цікаво було з ним воювати.
    Про наукометрію можна ж дискутувати дуже довго. Я, здається, почала розуміти і трохи розбиратися у всіляких індексах та показниках, і навіть розрізняти їх один від одного ☺ 
    Наскільки мені це вдалося, оцінюйте коментуючи мій звіт!!!
    От так коротенько про дуже насичену навчальним матеріалом неділю!
         І успіхів нам усім у подальшому навчанні!




Комментариев нет:

Отправить комментарий